به گزارش مجله ی پزشکی گلستان، مهدی قنادی، با مقایسه چشم انداز شرکت بیمه سلامت در زمینه ارائه خدمات به مراکز و سازمانهای بیمارستانی گفت: نظارت بر بیمه خدمات درمانی بر اجرای مراکز پیمانی دو نوع است. ، ردیابی چشم توسط یک متخصص بیمه درمانی مستقیماً در مرکز و نظارت بر فعالیت. بر این اساس ، سرویس آماده ارزیابی است.
مدیرکل خدمات مدیریت بیمه سلامت افزود: “همچنین بازدیدکنندگانی وجود ندارد که دستورالعمل های خاصی را ارائه می دهند ، و به دلیل تأثیر بیماری کرونا ، از مقامات عمومی خواسته شد نظارت زیادی بر عدم حضور انجام دهید. ” بنابراین ، بر اساس مقاله ارائه شده توسط مرکز بیمه درمانی و اطلاعات دقیق و ارزیابی عملکرد سازمان و مقایسه آن با اجرای ماه و سال قبل و همچنین ارزیابی های مبتنی بر استانها و شاخص های ملی ، نظارت غیرحضوری انجام شده است.
وی افزود: “بخشی از منابع برای بررسی عملکرد شرکت تلفن بیمه شده است ، بنابراین بیانیه چندین ساله آژانس در منهای و در صورت لزوم ، نظارت بر خود. ”