از نظر تکاملی ، آموزش افترافکت پیشرفته ، آموزش طولانی مدت است . در واقع ، آموزش افتر افکت راهی مطمئن برای جمع آوری سریع اطلاعات است. فیلم های آموزشی زنده افتر افکت به ما این امکان را می دهد تا اطلاعات بیشتری راجع به آموزش افتر افکت ، خصوصاً در صورت وجود متن یا عکس ، ارائه دهیم. بنابراین ، اگر در آموزش افتر افکت شرکت کنید ، قادر خواهید بود سریعتر از کار با سایر برنامه های آموزشی افتر افکت بر دیگران تأثیر بگذارید.
امروز در آموزش کار با نرم افزار افتر افکت یاد خواهیم گرفت که چگونه این اثر حرکت پایدار را بعد از افکت ایجاد کنیم.
این یک اثر واقعاً ساده اما قدرتمند است. در Adobe After Effects از عملکرد تثبیت کننده حرکت برای ایجاد یک قاب دوربین کاملاً طبیعی با تصویر متحرک خود استفاده خواهیم کرد. برخی او را شرلوک هلمز ، رابرت داونی جونیور می نامند. همانطور که در دومین فیلم شرلوک با بازی به تصویر کشیده شده است ، دیگران آن را یک ترفند دوربین با الهام از دیوید فینچر به دلیل کمال خود می دانند. حرکات دوربین به دلیل حرکت شناخته می شوند. از شخصیت های ظاهری او. پس از همه ، هدف این است که ما را با شخصیت کامل کنیم ، در غیر این صورت غیرممکن است. ما با چنین عکس هایی شروع خواهیم کرد و با ظاهر او به پایان خواهیم رسید. پس بیایید شروع کنیم
ابتدا قطعه فیلم خود را روی این نماد بکشید تا ترکیب جدیدی ایجاد شود. هنگامی که او در جای خود قرار گرفت ، تصمیم بگیرید که می خواهید با کدام قسمت از ترکیب مستقر شوید. برای من ، این چشمان شخصیت است ، اما بسته به آنچه از آن فیلم می گیرید ، باید منطقه دیگری را برای تمرکز انتخاب کنید. شاید این یک مورد باشد ، یا شاید بخشی دیگر از شخصیت باشد.
با این حال ، بیایید عکس های خود را انتخاب کنیم ، سپس به پنجره ردیاب خود برویم. اگر آن را پیدا نکردید ، به Window> Tracking بروید. اکنون Traffic Stabilizer را انتخاب کنید. ابتدا پیشنهاد می کنم ببینید موقعیت مکانی دقیقاً برای شما چه چیزی به ارمغان می آورد ، اما وقتی کلیپ های فیلمبرداری مختلفی را امتحان می کنید ، مقیاس و چرخش را اضافه کنید تا ببینید آیا جلوه دلپذیری برای عکس های خود دارید یا خیر.
نشانگر ردیاب خود را بردارید و آن را روی موردی که انتخاب کرده اید قرار دهید. سعی کنید آن را در منطقه ای با کنتراست بالا قرار دهید ، به این ترتیب که مردمک کره چشم شخصیت ما واقعاً انتخاب خوبی است و اولین جعبه را در لبه های ناحیه شروع کنتراست کشیده است. این برای ما بدان معنی است که از آنجا که مردمک چشم سیاه است ، جعبه اول را کش می دهیم تا سفید چشم های آن شروع شود. سپس جعبه دوم را برداشته و کمی در متن گسترده تر نگه می داریم.
ما از اثر Stabilize Motion استفاده می کنیم ، اما اگر شما می خواهید نحوه ردیابی اشیا in را در صحنه خود کشف کنید ، ما یک فیلم از همه آن داریم. اینجاست و پیوند برای یافتن آن در توضیحات زیر است.
با این کار می توانید بیشتر بررسی کنید که هدف ، خود لایه ویدئو است. اگر این تنها لایه ای است که شما با آن کار می کنید جای نگرانی نیست ، اما اگر با این تأثیر روی پروژه بزرگتری کار می کنید همیشه بررسی آن خوب است. تجزیه و تحلیل جلو و ضربه رو به جلو و پس از اثرات را مشاهده خواهید کرد که عکس را ردیابی می کند.
پس از اتمام ، روی درخواست کلیک کنید ، تأیید را انتخاب کنید و جلوه شما به عکسهای شما افزوده شد. آنچه می بینید این است که در واقع نقطه ای را که تعیین کرده اید ، گرفته و اطمینان حاصل کرده است که واقعاً آنقدرها حرکت نمی کند. اساساً نگه داشتن شی در یک چارچوب نظری کامل. منظور شما از کشیدن حاشیه در اطراف چشمان شخصیت ما را به شما نشان خواهم داد. و من به شما نشان خواهم داد که این طرح کلی در قاب حرکت نمی کند. و هنگام بازی می توانیم ببینیم که چشمان شخصیت ما از این جعبه بیرون نمی رود. و فقط برای نشان دادن کنتراست ، عکسهای اصلی را به داخل قاب بکشید و رها کنید. و می بینید که ما باید از چه چیزی شروع کنیم.
بسیار خوب ، تقریباً کار ما تمام شده است ، اما باید تمیزکاری کنیم. می بینید که قاب بندی واقعی ما مرزهای ترکیب ما را ترک می کند و لبه های قاب خالی را برای ما باقی می گذارد که مکانیزم عملکرد این اثر را به وضوح نشان می دهد. اما راه حل ساده است. ما فقط قصد داریم عکسهایمان را بزرگتر کرده و آنها را به مرکزی ترین موقعیت منتقل کنیم ، به طوری که در لحظه بزرگترین حرکت ایستاده ، عکسها همچنان در حد قاب باقی می مانند. ممکن است چند تغییر و چند دور آزمون و خطا طول بکشد ، اما در نهایت شما باید نقطه شیرینی را که فیلم شما در آن در قاب قرار دارد پیدا کنید و مانند یک فیلم به نظر برسد. همچنین باید این امر را امری بدیهی قلمداد کرد ، اما اکنون که دیدید که باید تمرکز کنید ، همیشه باید تصمیم بگیرید عکس هایی بگیرید که برای این افکت بسیار گسترده تر از آنچه انتظار دارید استفاده کنید. علاوه بر این ، عکسبرداری با وضوح بالاتر مانند 4K می تواند به شما انعطاف پذیری بیشتری در عکسبرداری گسترده تر و توانایی بزرگنمایی بیشتر بدون تخریب فیلم شما دهد. تا زمانی که هنوز با کیفیت 1080p صادرات دارید.
اما بچه ها ، در اینجا در Motion Array ما نه تنها می خواهیم جلوه ای به شما بدهیم و آن را ترک کنیم بلکه می خواهیم به شما نشان دهیم که چطور می توانید آن را تا آنجا که ممکن است ببرید تا به همان اندازه بزرگ شود. بنابراین ما قصد داریم این فیلم را بگیریم و موسیقی جوی پر تعلیق را به آن اضافه کنیم تا به این ایده اضافه شود که کمی در مغز این شخصیت قرار داریم.
و این یک روش ساده برای گرفتن شدت اضافی برای یک ضربه منظم دیگر است.